אלקין תוקף בחריפות את נתניהו: "האמון שלי בך ובכנות כוונותיך נסדק"

איתי גדסי No Comments on אלקין תוקף בחריפות את נתניהו: "האמון שלי בך ובכנות כוונותיך נסדק"

השר זאב אלקין בהצהרה לתקשורת עם עזיבתו את הממשלה והליכוד תוקף בחריפות את ראה"מ ומאשים אותו בשיקולים זרים בקבלת ההחלטות, "במיוחד בתקופה האחרונה, אני מרגיש יותר שהשיקולים האישיים שלך והגחמות של סביבתך הקרובה תופסים מקום מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות" | גדעון סער בירך על ההצטרפות והודיע כי אלקין יכהן כסגנו

נתניהו ואלקין במליאת הכנסת צילום: פלאש90
9:52
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ קרויזר דורש: "השמדה, כיבוש והתיישבות"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדרמה נמשכת. השר זאב אלקין הודיע היום (רביעי) כי הוא עוזב ת הליכוד וחובר למפלגתו של גדעון סער. בהצהרה לתקשורת מיד לאחר פרישתו, תקף אלקין בחריפות את נתניהו והאשים אותו בקבלת החלטות משיקולים זרים, "לצערי, בשנתיים האחרונות, ובמיוחד בתקופה האחרונה, אני מרגיש יותר ויותר שהשיקולים האישיים שלך והגחמות של סביבתך הקרובה תופסים מקום מרכזי יותר ויותר בתהליך קבלת ההחלטות, שמשמעותם לעיתים קרובות קריטית עבור מדינת ישראל ואזרחיה" האשים אלקין.

אלקין המשיך ותקף, "כמי שצופה בתהליך המסוכן הזה מקרוב אני מודאג יותר ויותר, והאמון שלי בך ובכנות כוונותיך נסדק יותר ויותר. השיקול האישי מתערבב עם השיקול הלאומי, ואף גובר עליו יותר ויותר".

גדעון סער בירך על הצטרפותו של אלקין למפלגתו וכתב: "החלטתו האחרונה מעידה על יושרו, יושרתו ואומץ ליבו. היום הזה – בו זאב מצטרף להנהגה המובילה של ״תקווה חדשה״ הוא יום משמעותי עבורי. זאב יכהן כסגני כיו״ר תקווה חדשה וכשותף בכיר בהובלת התנועה והמדינה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה בליכוד ולא קיבל את הג׳וב שרצה. המפלגה של גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בתוך הליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל".



0 תגובות